Kawasaki GPZ 305 BELT DRIVE (REDUCED EFFECT) motocykl
Dane techniczne
Informacje ogólne | |
---|---|
Marka | Kawasaki |
Typ | Inne |
Silnik | |
Typ silnika | Dwucylindrowy R2 |
Rozrząd | OHC |
Ilość zworów | 2 na cylinder |
Średnica cylindra | 61.0 mm |
Skok tłoka | 52.4 mm |
Pojemność | 306 ccm |
Stopień sprężenia | 9.7:1 |
Rodzaj chłodzenia | Powietrze |
Moc (kW/KM) | 17.00 KM (12.4 kW)) przy 7500 RPM |
Skrzynia biegów | 6 biegowa |
Przeniesienie napędu na koło | Pas napędowy |
Wymiary i waga | |
Zawieszenie | |
Opona przód | 90/90-18 |
Opona tyl | 110/80-18 |
Hamulec przód | Dwutarczowy |
Hamulec tył | Bębnowy |
Prędkosc i osiagi | |
Prędkość maksymalna | 125.0 km/h (77.7 mph) |
Eksploatacja | |
Pojemność baku paliwa | 16.5 litry |
Usterki - pytania i odpowiedzi
Tutaj zadasz pytanie i znajdziesz odpowiedź na temat spraw mechanicznych oraz awarii Kawasaki GPZ 305 BELT DRIVE (REDUCED EFFECT) 1986
Nie zadano jeszcze pytań w sprawie napraw dla tego motocykla. Bądź pierwszy.
Zobacz również strony:
Kawasaki GPZ 305 BELT DRIVE (REDUCED EFFECT) 1985
Kawasaki GPZ 305 BELT DRIVE (REDUCED EFFECT) 1986
Kawasaki GPZ 305 BELT DRIVE (REDUCED EFFECT) 1987
Kawasaki GPZ 305 BELT DRIVE (REDUCED EFFECT) 1988