Wady i Zalety: KTM 125 DUKE motocykl 2013
Opinie użytkowników motocykla:
Autor:Pan Małpa |
Zalety: Jest dosyć lekki,osobiście uznaje że jest to najszybszy motor jeśli jest zablokowany prędkosciomierz do norm prawa jazdy A1 mój motocykl jedzie max 130 km nq godzinę z dodatkowymi obciążeniami takich jak wydech marki gianelli crash padów itp.motocykl jeżeli nie ma nic z silnikiem może pojechać do 140 km/h dla porównania Yamaha mt125-136km/h Yamaha yzf125/129.
Układ ABS jest również najlepszym i najlepiej działającym ze wszystkich motorów a nawet o dosyć wysoko budżetowych samochodów.
Motocykl u mnie na jeździe na pełnym gazie przez miasto i zatrzymywaniem się co chwile w korkach pali 3L/100km co jest naprawdę pozytywnie zaskakujące.
Motocyklem tym da się zmieniać biegi od 2 w górę szybkim puszczaniem sprzęgła na wysokich obrotach bez obaw że stanie w pionie jednak to wiąże się z większym zużyciem silnika i można w ten sposób go zatrzeć.Dla osób które lubią stunt należy tylko wyłączyć tryb ABS który nie tylko chroni przed zatrzymaniem się kół ale także przed stawianiem motoru na koło jednak przy starcie na 1 biegu jest to możliwe z włączoną funkcją ABS.
Motocykl można powiedzieć że idealnie wyważony jednak nie w przypadku jechania na jednym kole gdyż przód motocykla jest zbyt dociążony i z taką mocą mogą wystąpić problemy z uniesieniem go.
| Wady: Cały motocykl jest piękny lecz większość użytkowników tego motocykla wolałaby wymienić lampę przednią lecz nie da się bo do wyboru jest jeszcze brzydsza lub trzeba się znać i ustawić własnorobioną.
Motocykl jest stworzony z surowców o których nikt nawet nie miał pojęcia np.rama której nie da się wymienić bo bardziej się opłaca kupić nowy motocykl.
Na każdy przegląd nawet tylko jednej części trzeba przygotować 4tys zł ponieważ serwisy ktma wymyślają wszystko byle zarobić chyba że da się konkretny powód i będzie się ich pilnowało to będzie to kosztować conajmniej 1000zł więc polecam ten motocykl dla odpowiedzialnych lub bogatych ludzi gdyż wystarczy że się ktoś wywróci to może już płakać bo same plastikowe części kosztują prawie 1000zł za jedną oryginalną same kolejny jeżeli chce się aby się trzymały to polecam kupować tylko oryginalne które również kosztują koło 500zł.
W motocyklu może być problemem i to dużym wymienienie osobiście świecy zapłonowej bez uczycia przeznaczonych do tego narzędzi oczywiści wyróżniających się od innych czyli oryginalnych ktm które kosztują jak ze złota a do oddania do serwisu już się wypowiedziałem na ten temat.
Bardzo często występują problemy z elektroniką pojazdu np.pokazywanie ciągłych awarii silnika,samoistnie resetowanie i najczęściej spotykane miganie monitora podczas wysokich obrotów a także niskich bądź kiedy silnik jest chociaż do połowy nagrzany. |
(powrót do strony KTM 125 DUKE motocykl 2013 »)