Kawasaki ER-5 motocykl
Dane techniczne
Informacje ogólne | |
---|---|
Marka | Kawasaki |
Typ | Naked |
Silnik | |
Typ silnika | Dwucylindrowy R2 |
Ilość zworów | 4 na cylinder |
Średnica cylindra | 74.0 mm |
Skok tłoka | 58.0 mm |
Pojemność | 499 ccm |
Stopień sprężenia | 9.8:1 |
Rozruch | Elektryczny |
Rodzaj chłodzenia | Ciecz |
Moc (kW/KM) | 50.00 KM (36.5 kW)) przy 9000 RPM |
Moment obrotowy | 45.00 Nm (4.6 kgf-m or 33.2 ft.lbs) przy 7200 RPM |
Skrzynia biegów | 6 biegowa |
Przeniesienie napędu na koło | Łańcuch |
Wymiary i waga | |
Wysokość siedzenia | 780 mm |
Rozstaw osi | 1,430 mm |
Zawieszenie | |
Opona przód | 110/70-17 |
Opona tyl | 130/70-17 |
Hamulec przód | Jednotarczowy |
Hamulec tył | Bębnowy |
Średnica tarczy/bębna przód | 280 mm |
Średnica tarczy/bębna tył | 160 mm |
Prędkosc i osiagi | |
Prędkość maksymalna | 178.0 km/h (110.6 mph) |
Przyspieszenia od 0 do 100 | 5.0 sek. |
Przyspieszenie | [60-140 km/h]16.9 sek. |
Spalanie na 100km | 0.54 litry |
Eksploatacja | |
Pojemność baku paliwa | 16.0 litry |
Usterki - pytania i odpowiedzi
Tutaj zadasz pytanie i znajdziesz odpowiedź na temat spraw mechanicznych oraz awarii Kawasaki ER-5 1999
Nie zadano jeszcze pytań w sprawie napraw dla tego motocykla. Bądź pierwszy.
Zobacz również strony:
Ocena
Osiągi silnika | 6.0 |
Jakość do ceny | 10.0 |
Koszty ekspoatacji | 10.0 |
Wygląd i design | 6.0 |
Wrażenia z jazdy | 8.0 |