Romet OGAR 900 RACING motocykl

Dane techniczne
Informacje ogólne | |
---|---|
Marka | Romet |
Typ | Skutery |
Silnik | |
Typ silnika | Czterosuwowy, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem |
Ilość zworów | b.d. na cylinder |
Średnica cylindra | b.d. mm |
Pojemność | 49,5 cm3 |
Rozruch | Elektryczny / nożny |
Rodzaj chłodzenia | Powietrze |
Moc (kW/KM) | 3,4 KM |
Moment obrotowy | b.d. |
Skrzynia biegów | - |
Przeniesienie napędu na koło | b.d. |
Wymiary i waga | |
Długość | 1880 |
Szerokość | 700 |
Wysokość | 1030 |
Wysokość siedzenia | b.d. |
Rozstaw osi | 1220 |
Masa pojazdu | 90 kg |
Zawieszenie | |
Zawieszenie przód | b.d. |
Zawieszenie tył | |
Opona przód | 2,5-17 |
Opona tyl | 2,75-17 |
Hamulec przód | Tarczowy |
Hamulec tył | Bębnowy |
Średnica tarczy/bębna przód | b.d. |
Średnica tarczy/bębna tył | b.d. |
Prędkosc i osiagi | |
Prędkość maksymalna | 45 km/h |
Stosunek masy do mocy | b.d. |
Spalanie na 100km | b.d. |
Eksploatacja | |
Pojemność baku paliwa | 4 L |
Usterki - pytania i odpowiedzi
Tutaj zadasz pytanie i znajdziesz odpowiedź na temat spraw mechanicznych oraz awarii Romet OGAR 900 RACING 2010
Nie zadano jeszcze pytań w sprawie napraw dla tego motocykla. Bądź pierwszy.
Zobacz również strony:
Ocena
Osiągi silnika | 6.3 |
Jakość do ceny | 6.0 |
Koszty ekspoatacji | 6.0 |
Wygląd i design | 6.7 |
Wrażenia z jazdy | 6.7 |