BMW K 1600 GT motocykl

Dane techniczne
Informacje ogólne | |
---|---|
Marka | BMW |
Typ | Turystyczne |
Silnik | |
Typ silnika | In-line six, four-stroke |
Rozrząd | DOHC |
Ilość zworów | 4 na cylinder |
Średnica cylindra | 80.0 mm |
Skok tłoka | 64.3 mm |
Pojemność | 1649.00 ccm (100.62 cubic inches) |
Stopień sprężenia | 13.0:1 |
Układ paliwowy: | Wtryskiwacz. E-Throttle: fully electronic relay between accelerator grip and throttle valve. Three drive modes to choose from (´Rain´, ´Road´, ´Dynamic´) |
Rozruch | Elektryczny |
Rodzaj chłodzenia | Ciecz |
Moment obrotowy | 175.00 Nm (17.8 kgf-m or 129.1 ft.lbs) @ 5000 RPM |
Skrzynia biegów | 6 biegowa |
Wymiary i waga | |
Długość | 2,330 mm (91.7 inches) |
Wysokość siedzenia | 830 mm (32.7 inches) If adjustable, lowest setting. |
Kąt nachylenia główki ramy | 29.4° |
Masa pojazdu | 270.0 kg (595.2 pounds) |
Zawieszenie | |
Zawieszenie przód | BMW Motorrad Duolever |
Zawieszenie tył | |
Opona przód | 120/70-ZR17 |
Opona tyl | 180/55-ZR17 |
Hamulec przód | Dwutarczowe. EVO brake system with the BMW Motorrad Integral ABS |
Hamulec tył | Jednotarczowy |
Prędkosc i osiagi | |
Stosunek masy do mocy | 0.5861 KM/kg |
Eksploatacja | |
Pojemność baku paliwa | 24.00 l. (6.34 galonów) |
Usterki - pytania i odpowiedzi
Tutaj zadasz pytanie i znajdziesz odpowiedź na temat spraw mechanicznych oraz awarii BMW K 1600 GT 2011
Nie zadano jeszcze pytań w sprawie napraw dla tego motocykla. Bądź pierwszy.